Straffe Diva Scores

Lees verder

Video

89%Branding Power

De feloranje kleur, gezellige sfeer­beelden en typische fles zorgen voor sterke brandingscores voor Aperol Spritz.

Video

93%Branding Power

Erin geloven is magisch: een juichend publiek resulteert in hoge Branding Power, sterke Likeability Execution (70% geeft een score van 7 of meer) en Program Fit (63%).

Video

89%Branding Power

Nestlé scoort met het melkmeisje van Vermeer sterk op Sympathy (62%), Visual Attribution (67%) en Likeability Execution (67% geeft een score van 7 of meer).

Video

88% Visual Attribution

Typerende kleuren, een heldere boodschap en een herkenbaar logo zijn elementen die onlosmakelijk verbonden zijn met Delhaize.

Volgende:

2024-04-15 15:20:32
  • Premium Partner TV
  • Frederik Delaplace
  • Premium Kwaliteit
  • Hoge kijkcijfers & kwalitatieve contexten
  • Preview najaar 2023 - voorjaar 2024
  • Ricus Jansegers
  • Premium Impact
  • Straffe DIVA scores
  • Premium Aandacht
  • Premium Creativiteit
  • De kracht van product placement
  • Lieven Vermaele
  • Premium Flexibiliteit
  • Colofon
2023-07-12 00:00:00