Lees verder

Je campagne verdient een kwaliteitsvol kader

Door te partneren met VRT verzeker je je campagnes van de hoogste bereikcijfers en stabiele marktaandelen.


Wist je dat tot nog toe 8 van de 10 meest bekeken programma’s in de periode jan-april 2023 zijn uitgezonden op VRT 1?

VRT staat garant voor een hoogkwalitatieve en veilige adverteerderscontext. Je merk komt terecht bij de beste fictie van eigen bodem en compromisloze kwaliteitscontent.


Wist je dat meerdere van onze programma’s internationaal bekroond werden om onze kwaliteit en originele invalshoeken?

VRT-content is performant bij koopkrachtige doelgroepen.


Wist je dat van alle gekeken minuten naar Canvas binnen de leeftijdsgroep 18-54 er 74% afkomstig zijn van de hogere sociale groepen 1 tot 4? VRT 1 heeft met een aandeel van 67% ook een sterk hoger profiel.*


* CIM RAM, profiel sociale groepen, referentie doelgroep 18-54, jan-apr 2023, 18-24h, live+7, incl. guests

"Met VRT 1 & Canvas bereiken we een selectieve doelgroep van hoogopgeleiden in een reclameluwe context op een creatieve manier. Onze wagens rijden beroemdheden naar de rode lopers van VRT-shows zoals de MIA’s of The Greatest Dancer van Vlaanderen. Ons partnership biedt ons impactvolle en kwalitatieve manieren om onze producten in de schijnwerpers te plaatsen."


Georges Pagalis

Media & Digital Performance
Manager bij BMW

Lees meer

Premium kwaliteit gegarandeerd

IJzersterke content

Kwalitatieve adverteerderscontext

Lokale verankering

Maatschappelijke relevantie