Lees verder

ZO ZORGT EEN PREMIUM PARTNERSHIP VOOR MAXIMALE IMPACT

Bereik de grootste doelgroepen van Vlaanderen

VRT TV is met voorsprong de marktleider op 15+ en domineert de tv-top 20 in 2023 met maar liefst 18 programma’s. De uitgeleverde GRP’s worden gegarandeerd op doelgroep VVA 18-54.


Wist je dat VRT niet alleen alle leeftijdsgroepen bereikt maar dat VRT 1 ook het hoogste dagbereik heeft op doelgroep VVA 18-54 van alle Vlaamse zenders?

Creëer impact met sector-exclusiviteit

Een VRT Premium Partnership biedt een reclameluwe adverteerderscontext mét sector-exclusiviteit op programmaniveau.


Wist je dat wie voor topcontent en premium content kiest, geniet van sectoriële exclusiviteit?

Optimaliseer impact dankzij DIVA

DIVA is het unieke impactonderzoek van Var rond visual en sonic branding attributiescores. Het onderzoek is een kostenloze service die we exclusief aanbieden aan Premium Partners.


Wist je dat je zelf de impact van je campagne kan verhogen door je DBA’s (distinctive brand assets) te optimaliseren en je billboard creatief te linken aan het programma?

"Dovy Keukens is al VRT Premium Partner TV sinds 2018. Dankzij ons partnership kunnen we sterke en impactvolle resultaten neerzetten. Uit DIVA-onderzoek weten we dat onze billboards hoog scoren op herkenbaarheid en merkattributie door de unieke aanpak van oprichter Donald Muylle en het West-Vlaamse dialect. Inzicht in deze drivers zorgt ervoor dat we onze campagnes blijvend kunnen optimaliseren. De impactvolle VRT-context zorgt voor de rest."


Mario Muylle

gedelegeerd bestuurder
bij Dovy Keukens

Lees meer

PREMIUM IMPACT GEGARANDEERD

Grootste doelgroepen

Evenwichtig bereik van alle leeftijdsgroepen

Performant bij koopkrachtige doelgroepen

Impactonderzoek voor premium partners