Lees verder
ZO ZORGT EEN PREMIUM PARTNERSHIP VOOR MAXIMALE IMPACT
Bereik de grootste doelgroepen van Vlaanderen
VRT TV is met voorsprong de marktleider op 15+ en domineert de tv-top 20 in 2023 met maar liefst 18 programma’s. De uitgeleverde GRP’s worden gegarandeerd op doelgroep VVA 18-54.
Wist je dat VRT niet alleen alle leeftijdsgroepen bereikt maar dat VRT 1 ook het hoogste dagbereik heeft op doelgroep VVA 18-54 van alle Vlaamse zenders?
Creëer impact met sector-exclusiviteit
Een VRT Premium Partnership biedt een reclameluwe adverteerderscontext mét sector-exclusiviteit op programmaniveau.
Wist je dat wie voor topcontent en premium content kiest, geniet van sectoriële exclusiviteit?
Optimaliseer impact dankzij DIVA
DIVA is het unieke impactonderzoek van Var rond visual en sonic branding attributiescores. Het onderzoek is een kostenloze service die we exclusief aanbieden aan Premium Partners.
Wist je dat je zelf de impact van je campagne kan verhogen door je DBA’s (distinctive brand assets) te optimaliseren en je billboard creatief te linken aan het programma?
"Dovy Keukens is al VRT Premium Partner TV sinds 2018. Dankzij ons partnership kunnen we sterke en impactvolle resultaten neerzetten. Uit DIVA-onderzoek weten we dat onze billboards hoog scoren op herkenbaarheid en merkattributie door de unieke aanpak van oprichter Donald Muylle en het West-Vlaamse dialect. Inzicht in deze drivers zorgt ervoor dat we onze campagnes blijvend kunnen optimaliseren. De impactvolle VRT-context zorgt voor de rest."
Mario Muylle
gedelegeerd bestuurder
bij Dovy Keukens
Lees meer
PREMIUM IMPACT GEGARANDEERD
Grootste doelgroepen
Evenwichtig bereik van alle leeftijdsgroepen
Performant bij koopkrachtige doelgroepen
Impactonderzoek voor premium partners
Twee zomers
1.417.000 kijkers
Ons huis/Nieuw huis
761.000 kijkers