Een Premium Partnership biedt merken geloofwaardigheid, impact én relevantie.

Frederik Delaplace, CEO VRT

VRT verbindt. We willen àlle Vlamingen bereiken met betrouwbare en kwalitatieve verhalen van bij ons. Zo openen we de poort naar de meest diverse doelgroepen. We voeden het debat, zorgen voor nuance en openen de blik. VRT biedt Vlaamse adverteerders een unieke combinatie van breed bereik, relevantie en geloofwaardigheid. Dat zijn wegen die altijd leiden naar impact.


Ook in tijden waar iedereen radicaal digitaal gaat, verliezen we de magie van het tv-scherm niet uit het oog. Voor meer dan de helft van de Vlamingen is live tv-kijken een vaste dagelijkse afspraak. Meer dan 70% van alle Vlamingen wordt bovendien wekelijks bereikt door VRT-televisie. We zullen naast alle digitale inspanningen dan ook blijven inzetten op de ontwikkeling van lineaire tv.


Omdat onze focus ligt op authenticiteit, diversiteit en duurzaamheid zullen wij ook in de komende jaren onze voortrekkersrol blijven waarmaken. Een Premium Partnership bij VRT is dan ook een excellente keuze voor merken die op zoek zijn naar geloofwaardigheid, impact én relevantie.

Frederik Delaplace, CEO VRT

Lees verder

Volgende: